Rozgrywamy pełną partię w Brzdęk i tym razem Andrzej okazuje się zwycięzcą, a do tego jako jedyny kończy grę. Ja i Marek giniemy w tej samej rundzie nie docierając do strefy ewakuacji. Losowanie zagrożeń przez graczy, którzy już ukończyli wyścig lub stracili przytomność jest dość mordercze i potrafi bardzo szybko zmienić sytuację gracza ;)
W kolejnym scenariuszu w Gloomhaven #13, naszym zadaniem jest udanie się do odludnej świątyni, gdzie po zdaniu testu otrzymamy odpowiedz na zadane przez nas pytanie. Tym testem jest oczywiście zabicie grupy kamiennych golemów, a w kolejnej komnacie trzech niedźwiedzi, czterech Living Spirits oraz czterech Spitting Drake. Poziom scenariusza ustawiliśmy na 2 więc wyzwanie nie stanowiło dla nas problemu i uporaliśmy się z nim w siedem rund. Po zwycięstwie dostajemy dokładne namiary na kryjówkę Jeksarah.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz