Frank zostaje obdarzony nadludzkimi mocami, ale nie potrafi jeszcze ich kontrolować. Intuicyjnie potrafi jednak przechodzić między swą normalną ludzką formą, a postacią superbohatera. Potrafi również latać i dysponuje niezwykłą siłą. Nagła informacja o pojawieniu się w centrum gazowego giganta, który powstał z transformacji jednego z żołnierzy, który miał kontakt z tajemniczym gazem unoszącym się nad miastem, zmusza go do interwencji. Bestia porywa siostrę Franka, więc bohater ją odbija. Walcząc w wodzie traci przytomność, ale ratują go ludzie z tajnej organizacji Mariners. Ludzie ci przestrzegają, go że wszyscy przy władzy będą starać się go wykorzystać. Podpowiadają również jak pokonać Meltera. Frank porywa jeden z dzwonów głębinowych z portu i więzi w nim gazowego potwora. Chcąc to wszystko przemyśleć odcina się od wszystkich i zaszywa w domu.
Ocena: 4/5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz