czwartek, 12 kwietnia 2012

D&D - Robak toczący zombie


Przemierzając korytarze w poszukiwaniu Międzymiasta napotkaliśmy kolejnych przeciwników. Tym razem prócz dwóch żołnierzy i jednego oprawcy Shardmind-ów pojawiły się również dwa zombie animowane przez roje Rot Grub-ów (zgniłoczerwi?). Nauczeni doświadczeniami z wcześniejszych spotkań, na początku zajęliśmy się kryształowymi istotami i poradziliśmy sobie z nimi dość łatwo. W tym czasie czarodziej dzielnie odpierał ataki dwóch zombie. W końcu i na nie przyszedł czas, niestety zdążyły już zarazić Eladrina jakimś choróbskiem, a do tego po zabiciu martwiaka wyłaził z niego rój czerwi stanowiąc nowego przeciwnika. Walka z rojem jest o tyle trudna, że otrzymują jedynie połowę zadawanych im zwykłych obrażeń, za to są dodatkowo wrażliwe na ataki obszarowe, dodatkowo zadają 5 obrażeń wszystkim sąsiadującym przeciwnikom. Za walkę otrzymaliśmy ponad 600 XP, niestety nie miały przy sobie żadnych skarbów.


 Zdążyliśmy jedynie odsapnąć, gdy z korytarzy wyłonili się kolejni przeciwnicy. Tym razem byli to dwaj oprawcy Shardmin-ów oraz ponownie zombie Rot Grub-ów, ale w towarzystwie pobudzonego roju czerwi, który zadawał 10 obrażeń przyległym postaciom. Ponownie zaczęliśmy od Shardmind-ów, niestety jeden oślepił mnie, a drugi maga, nim jednak zdążył we mnie wniknąć dobił go Cicha Stopa. Brzask nie miał tyle szczęścia i oprawca wszedł w jego umysł, na szczęście udało mu się go z siebie wyrzucić już w kolejnej torze, dostając tylko raz 20 obrażeń ongoing. Po serii nietrafnych ataków w końcu udało nam się zabić i drugiego kryształowego oprawcę. W międzyczasie rój czerwi czynił już poważne trudności na naszych tyłach. Sporo ataków zredukowanych do połowy musieliśmy w niego wyprowadzić, by w końcu po wyjątkowo udanej serii ataków obszarowych maga wyeliminować główne zagrożenie. Z ostatnim zombie, a potem z zamieszkującym go rojem, poradziliśmy już sobie dość łatwo. W nagrodę otrzymaliśmy prawie 800 XP, mnóstwo kosztowności wartych po 1 750 GP na głowę oraz bon na magiczną broń 12 poziomu, którą wziął Eladrin z zamiarem wykorzystania go na stuffa lub orba +3.


Dwie walki dały nam łącznie ponad 1 400 XP i aktualnie mamy trochę ponad 19 000 XP, a więc jeszcze 1 500 do 10 poziomu. Biorąc pod uwagę, że musimy w końcu wypocząć kolejne dwie walki będą bez bonusowego mnożnika. Oznacza to, że musimy wygrać jeszcze trzy spotkania by zdobyć kolejny poziom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz