poniedziałek, 24 października 2011

The Walking Death S01E01 Days Gone Bye


Oficer policji zostaje ranny podczas obławy drogowe i w ciężkim stanie trafia do szpitala, gdy po wielu dniach odzyskuje przytomność okazuje się, że ludzkość ogarnęła plaga zombie. Rick próbuje odnaleźć żonę i syna, wyrusza więc do Atlanty, gdzie jedyne co znajduje to tłumy nieumarłych...
O tym serialu słyszałem już wcześniej, ale jakoś nie zwróciłem na niego uwagi, dopiero rekomendacja Andrzeja zwiększyła moje zainteresowanie. Obejrzałem pierwszy odcinek i jest całkiem fajny. Mam nadzieję, że nie będzie to kolejny film w stylu Wyspy Galligana tylko z zombiemi zamiast morza. Na szczęście pierwszy sezon ma tylko sześć odcinków a drugi siedem więc nie będą się chyba rozdrabniać na jakieś pierdułowate wątki poboczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz