01. Rise of the Chroma Conclave
Członkowie grupy Vox Machina świętują zwycięstwo nad Błękitnym Smokiem, ale ich radość zostaje niespodziewanie przerwana, gdy nadlatują cztery smoki i zrównują stolicę z ziemią. Drużyna teleportuje się w ostatniej chwili w bezpieczne miejsce, gdzie ma czas przemyśleć ostatnie wydarzenia. Podejrzewają, że ich sojusz, Konklawe Chromu, i atak to zemsta za uśmiercenie Błękitnego kamrata. Wkrótce smoki znajdują ich i tutaj więc otwierają kolejny portal i uciekają do Whitestock. Tu otrzymują radę by udać się do Vasselheim, gdzie poszukać pomocy w nowym starciu.
Kapłani rządzący Vasselheim odmawiają współpracy, gdyż wierzą w siłę swej izolacji. Udają się więc do gildii łowców, ale tu wpadają w ręce ich patronki Sfinksa, która poddaje ich próbie. Ostatecznie grupa udowadnia, że jest gotowa na poświęcenie i istota udziela im rady. By pokonać smoki potrzebują artefaktów dywergencji, starożytnych broni tak potężnych by pokonać bogów. Pierwszym z nich jest Zbroja Śmiertelnego Piechura. Po jej odnalezieniu mają ją dostarczyć partnerowi Sfinksa by otrzymać następną wskazówkę.
Drużyna dociera do jeziora, pod którym zatopiono starożytny grobowiec. Dzięki magii rozstępują wodę i wchodzą do środka. Wewnątrz muszą stawić czoła rybim istotom w tym wodnemu magowi, ale w końcu docierają do ukrytego sarkofagu, ale dotykając zbroi uwalniają klątwę. która powala jedną z nich.
Vax umiera jednak przyjaciele starają się przywrócić jej życie za pomocą magii. Jej brat widzi jednak upiora, który chce zabrać jej duszę i oferuje się w zamian. Dzięki temu elfka powstaje, a jej brat staje się posiadaczem kruczej zbroi. Towarzyszący im łowcy z gildii pragną jednak artefaktu dla siebie i przyzywają bestię, która petryfikuje kolejno wszystkich członków. Ostatni elf, w Zbroi Śmiertelnego Piechura, własnoręcznie pokonuje potwora i w końcu wszyscy opuszczają kryptę wydostając się z jeziora.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz