Fabuła cofa nas do roku 1962, gdy jako świeżutcy absolwenci akademii CIA otrzymujemy pierwsze poważne zadanie dotyczące tajemniczej odmiany wirusa Meduza stworzonej w rosyjskich laboratoriach. W prologu mamy odnaleźć próbkę wirusa, która ukryta została gdzieś w Europie oraz zbadać nowosybirski trop Sybika, komunistycznego agenta, który odpowiedzialny jest za prac nad tym patogenem. Mechanika gry nieznacznie się zmieniła. Zamiast choroby po miastach rozprzestrzeniają się wrodzy agenci, ale w momencie, gdy w lokacji pojawić się ma czwarty znacznik nie dochodzi jak do tej pory do rozprzestrzenienia, ale do losowego Incydentu, który może mieć bardzo różne konsekwencje. Kolejną modyfikacją jest możliwość tworzenia grup operacyjnych działających jedynie w jednym z trzech obszarów kontroli, NATO, UW oraz neutralny. Tylko z ich pomocą można rozwiązywać zadania w miastach o ile znamy lokalizację. By ją ustalić konieczne jest wyeliminowanie innych opcji lub odrzucenie trzech kart przeszukiwanego regionu.
W pierwszej rozgrywce wcielamy się jeszcze w postaci tymczasowe, bez tożsamości, ale z podstawowymi umiejętnościami znanymi z wcześniejszych edycji. Z braku europejskich kart niemal na samym końcu udaje nam się zlokalizować próbkę w Pradze i wysłać tam ekipę. W kolejnej turze grupa udaje się do Nowosybirska i wypełnia drugie zadanie praktycznie na dwie tury przed końcem czasu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz