Każdy z graczy rozpoczyna rozgrywkę z trzema wyłożonymi kartami podstawowych surowców. Każdy ma do dyspozycji swoją indywidualną talię kart plemienia, z której dociąga co rundę nowe karty. W ramach akcji wykonywanych naprzemiennie, gracz może zbudować kartę płacąc jej koszt, użyć akcji z karty lub dwa razy wybrać akcję podstawową: dociągnięcie nowej karty, konstrukcja bez kosztów, wysłanie okrętu, zebranie surowców z jednej karty oraz dobranie nowego członka plemienia. Każdą wykonaną akcję można jednorazowo powtórzyć o akcję sąsiednią po wydaniu zasobu jabłek. Dzięki umiejętnemu wykonywaniu różnych akcji i konstruowaniu zależności należy zbierać PZ. Gdy jeden z graczy jako pierwszy osiągnie 25 PZ, reszta graczy rozgrywa rundę do końca i w ten sposób kończy grę przechodząc do ostatecznego podliczenia punktów za wyłożone karty i zasoby. Podczas pierwszej mojej rozgrywki zająłem ostatnie miejsce z 46 PZ, następny był Marek z 49 PZ, potem Marta z 56 PZ, a zwycięzcą okazał się Mariusz z 64 PZ.
Ocena: 3/5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz