Rozgrywamy niepełną partyjkę w Brzdęk i docieramy mniej więcej do połowy rozgrywki. Zbyt dużo czasu zajmuje nam jednak przypomnienie sobie zasad, a przede wszystkim przedstawienie ich Andrzejowi. W rezultacie kończymy bez rozstrzygnięcia końcowego, ale mimo wszystko podliczamy punkty i pierwszy jest Andrzej, potem Marek i na końcu ja, choć różnice są jednostkowe.
Postanawiamy ścigać zbiegłą nekromantkę, ale najpierw chcemy zdobyć o niej kilka informacji, w tym celu udajemy się do czarownicy Aesther, a więc wybieramy scenariusz numer 14. Ta jednak żąda w zamian za wsparcie przysługi, mamy zdobyć magiczną kulę z Frozen Hollow. Na miejscu udaje nam się wyczyścić dwie pierwsze komnaty z ogarami, Living Spirits oraz Frost Demons, a także ogary i duchy z trzeciego. Na ostatnie trzy demony braknie nam jednak akcji i kończymy scenariusz porażką, choć każdy zdobywa sporą ilość PD i złota. Zdecydowanie za wcześnie zużyliśmy nasze umiejętności, które spadają do lostów. Następnym razem musimy się z tym wstrzymać do samego końca i walczyć za pomocą podstawowych, ale słabszych umiejętności.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz