Jako przedstawiciel mniejszego rodu cesarstwa japońskiego, staram się umieścić swych przedstawicieli w zamku władcy w Edo. Najważniejsi w tym wyścigu są dworzanie, ale ich awans jest dość kosztowny, gdyż należy zapłacić dwie monety za umieszczenie przed bramą, a następnie przynajmniej dwie perły za każdy awans. Umieszczenie w komnatach Białego Zamku pozwala jednak zwiększyć dochód, a na koniec generuje punkty zwycięstwa. Kolejna grupa przedstawicieli rodu do samuraje, których można umieszczać w królewskich dojo w zamian za zapłatę w żelazie. Ich obecność skutkuje na koniec gry punktami zwycięstwa zależenie od liczby dworzan. Na koniec w cesarskich ogrodach możemy lokować naszych rolników. Każdą akcję poprzedzamy wyborem kostki w jednym z trzech kolorów, a następnie umieszczamy ją na wybranej akcji. W zależności od ilości oczek na kostce oraz koszcie akcji musimy dopłacić lub zyskać monety. Takich akcji wykonuje się w grze zaledwie dziewięć i to podzielonych na trzy rundy, po których odświeża się zasób kostek na mostach. Cała sztuka polega na umiejętnym pozyskiwaniu zasobów, a następnie wysyłaniu swych przedstawicieli do zamku. Im bardziej złożone kombo tym akcja bardziej efektywna. Pierwszą rozgrywkę wygrywa Mariusz zdobywając 68 PZ, drugi był Marek z 65 PZ, potem Marta z 57 PZ i na końcu ja z 50 PZ.
Ocena: 4/5


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz