Gra kooperacyjna RPG bazująca niemal całkowicie na kościach. Każdy z graczy kieruje swoją postacią, a celem głównym jest pokonanie bossa. By to osiągnąć należy zdobyć najpierw wymaganą liczbę punktów by wyzwać przeciwnika w ciągu określonej liczby dni. Podstawowe atrybuty decydują o przebiegu rozgrywki. Helth to oczywiście liczba ran jakie możne otrzymać, Dexterity to ilość kostek jaką można użyć w trakcie rundy, Atack to maksymalna liczba kości ataku, a Defence to liczba kości obrony w tej puli. Zestaw kości każdorazowo planujemy dowolnie zależnie od potrzeby, z czego kości umiejętności znacząco poszerzają skuteczność postaci. Każdego dnia rozgrywany jest losowy pojedynek, który możne rozpatrzeć pokojowo lub zbrojnie. Walki odbywają się na oddzielnej planszy, gdzie poruszają się zarówno piony graczy jak i wrogów. Za zwycięstwa otrzymuje się punkty treningu, pozwalające zwiększać atrybuty i uczyć się nowych umiejętności, a także ekwipunek. Zasady są dość rozbudowane i nie zawsze jednoznaczne co doprowadza do różnych nieporozumień. Ja kierują Boomerem specjalizującej się w walce dystansowej z wykorzystaniem granatów i bomb. Najpierw konieczne jest jednak pozyskanie trzech składników do ich budowy, ale to wybrane kości umiejętności precyzują rodzaj tak stworzonego granatu. Ze względu na długi czas przyswajania zasad rozgrywamy jedynie dwa dni, czyli jeden banalny pojedynek z tylko pokojowymi opcjami oraz drugi, w trakcie którego toczymy pierwszą walkę, w której niemal ginę, gdyż po zakończeniu pozostaje mi tylko 1 HP.
Ocena: 4/5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz