poniedziałek, 13 maja 2024

Star Wars: The Bad Batch S03E01-04


01. Confined
Omega przetrzymywana jest w tajnym ośrodku badawczym na Tantiss, gdzie prowadzone są eksperymenty nad syntetycznymi midichlorianami. W areszcie znajduje się również Crosshair jednak wydaje się być złamany i nie myśli nawet o proponowanej przez dziewczynkę ucieczce. Omega wykorzystywana jest do różnych prac, między innymi przy klatkach ze zwierzętami bojowymi, gdzie zaprzyjaźnia się z jedną z bestii. Ku jej rozpaczy zwierzę ma być uśpione za wykazywanie oznak oswojenia. Dziewczynka pomaga jej uciec, ale dowódca ośrodka uświadamia jej, że sama skazała ją na śmierć, gdyż na zewnątrz nic nie może przetrwać. 


02. Paths Unknown
Hunter i Wrecker badają kolejny trop, który mógłby doprowadzić ich do Omegi, ale trafiają na dziką planetę, gdzie imperialny ośrodek badawczy został zniszczony jakiś czas temu. Spotykają jednak kilka młodocianych klonów, którzy byli poddawani eksperymentom i którym udało się uciec przed zbombardowaniem z orbity. Cały teren został opanowany przez pełzające pnącza, które również wymknęły się laboratorium, a jeden z chłopaków pomaga im przedostać się do ruin. Nieoczekiwanie z pomocą przychodzi reszta dzieci ewakuując ich statkiem ze śmiertelnej opresji. Dzięki zdobytym danym poznają sektor, do którego dane zostały przeniesione, a porzuceni kadeci zostają odstawieni w bezpieczne miejsce. 


03. Shadows of Tantiss
W związku z wizytą Imperatora, Nala Se przewiduje kłopoty i radzi Omedze uciekać. Dziewczynka uwalnia z celi Crosshaira i razem opuszczają budynek ośrodka, tuż za nimi rusza jednak pościg. Dzięki współpracy udaje im się przejąć statek oddziału pościgowego i uciec w hiperprzestrzeń, ale tylko dlatego, że Omega jest bezcenna dla ich badań. 


04. A Different Approach
Omega i Crosshair przymusowo lądują uszkodzonym wahadłowcem na nieodległej planecie. By się stąd wydostać muszą zdobyć pieniądze i w tym celu udają się do kasyna. Omega dobrze sobie radzi jednak zwraca na siebie uwagę imperialnego kapitana, który przysiada się do stolika. Gubi go jednak zachłanność, gdyż w ten sposób zmusza parę uciekinierów do podjęcia walki, w trakcie której porywają kolejny statek i opuszczają planetę. Nadają sygnał kontaktowy i wkrótce spotykają się z resztą grupy, ale Hunter i Wrecker są nieufni względem Crosshaira. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz