W maju, po raz pierwszy, musimy podołać trzem misjom. Pierwsza z nich to schwytanie uciekającego agenta z Johannesburga, w czym pomocne jest ustawianie blokad na połączeniach między miastami. Dzięki błyskawicznej reakcji ustawiamy dwie blokady na drogach wychodzących z tego miasta i tym samym nie pozwalamy agentowi go opuścić, a potem aresztujemy za pomocą neutralnej grupy roboczej. Drugie zadanie to namierzenie Sabika i to również udaje nam się wykonać, a w efekcie otrzymujemy jego oświadczenie gotowości poświęcenia nawet życia cywili by tylko osiągnąć swój cel. Ostatnie zadanie to znalezienie tajnej bazy wroga w Europie, której lokalizacją okazał się Londyn i założenie w niej pluskwy. Grę kończymy tylko z jednym incydentem w nowym mieście, gdyż pozostałe trzy przenosimy do Moskwy za pomocą karty wsparcia. Za zdobyte punkty budujemy stałą kryjówkę w Madrycie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz