Pathfinder
Przemierzamy korytarze Rimeskull, na przeciwko nam wychodzi skrzydlata wiedźma. Ona oraz jej pomocnice są odporne na ogień, elektryczność i kwas, więc nie możemy używać większości czarów. Do tego lokacje zamykane są głównie na dyplomację, a ta umiejętność nie została rozwinięta przez nikogo. mimo wszystko zamykamy wszystkie lokacje, zabijamy bossa i w nagrodę otrzymujemy power feat. Wydaję go na umiejętność pozwalającą na recharge kart allay z cechą animal zamiast discard. Wymieniłem allay'ów na zwierzęta.
Przemierzamy korytarze Rimeskull, na przeciwko nam wychodzi skrzydlata wiedźma. Ona oraz jej pomocnice są odporne na ogień, elektryczność i kwas, więc nie możemy używać większości czarów. Do tego lokacje zamykane są głównie na dyplomację, a ta umiejętność nie została rozwinięta przez nikogo. mimo wszystko zamykamy wszystkie lokacje, zabijamy bossa i w nagrodę otrzymujemy power feat. Wydaję go na umiejętność pozwalającą na recharge kart allay z cechą animal zamiast discard. Wymieniłem allay'ów na zwierzęta.
Space Alert
Pierwsza misja nie symulowana. Dodatkowe reguły to ataki wewnętrzne, którym możemy przeciwdziałać dzięki wykorzystaniu droidów. Musimy aktywować roboty, doprowadzić je na miejsce ataku (wróg się przemieszcza), i zneutralizować zagrożenie. Sporo dodatkowych czynności. Na szczęście było tylko trzech zewnętrznych atakujących, ale i tak w jednego wystrzeliłem dwukrotnie nim się jeszcze pojawił i ostatecznie wykonał w nas wszystkie ataki i odleciał. W rezultacie udaje nam się odeprzeć wszystkie zagrożenia do 9 tury, resztę odpuściliśmy, gdyż byliśmy już bezpieczni.
Pierwsza misja nie symulowana. Dodatkowe reguły to ataki wewnętrzne, którym możemy przeciwdziałać dzięki wykorzystaniu droidów. Musimy aktywować roboty, doprowadzić je na miejsce ataku (wróg się przemieszcza), i zneutralizować zagrożenie. Sporo dodatkowych czynności. Na szczęście było tylko trzech zewnętrznych atakujących, ale i tak w jednego wystrzeliłem dwukrotnie nim się jeszcze pojawił i ostatecznie wykonał w nas wszystkie ataki i odleciał. W rezultacie udaje nam się odeprzeć wszystkie zagrożenia do 9 tury, resztę odpuściliśmy, gdyż byliśmy już bezpieczni.
To nie była jeszcze prawdziwa misja, tylko "zaawansowana symulacja". Na prawdziwych misjach dochodzi jeszcze tylko jedna zasada - kart akcji specjalnych. No i są inne pliki dźwiękowe, więc być może zmienia się liczba i siła zagrożeń.
OdpowiedzUsuńWydawało mi się, że mówiłeś i pierwszej prawdziwej misji :) A dużo jeszcze tych symulacji zostało?
OdpowiedzUsuń