05. Last Spell
Isaac wyjawia Draculi spisek w radzie i przedstawia plan wykorzystania tego do własnych celów. Proponuje mu przystanie na ich propozycje i przeniesienie zamku bliżej miasta ludzi, gdzie Władca Wampirów oczekuje dokonania rzezi na mieszkańcach. Hector szybko się jednak przekonuje, że jest jedynie narzędziem w rękach Carmilli. Tymczasem trójka przyjaciół w archiwum Belmontów odkrywa zaklęcie przenoszące zamek Draculi.
Do siedziby Belmontów wdzierają się demony, którym Trevor dzielnie stawia czoło. W zdobytym przez niego czasie, Alucard odnajduje w magicznym lustrze siedzibę Draculi, a Sypha używa zaklęcia i przyzywa zamek do swej aktualnej lokalizacji. Nieoczekiwanie wyświadcza Draculi przysługę, gdyż jego siedziba była właśnie atakowana przez wampirzą armię Carmilli.
Troje przyjaciół wdziera się do zamku bez większych problemów zabija zastępujące im drogę wampiry, aż jedynym przeciwnikiem pozostaje Dracula, gdyż ten, w akcie miłosierdzia, przenosi swego wiernego, ludzkiego sługę w inne miejsce. Władca wampirów przewyższa siłą każdego z nich, ale razem są w stanie stawić mu czoło używając zarówno siły jak i magii. W końcu jednak Alucard zabija ojca, gdy obaj wpadają do jego dziecinnego pokoju, a Dracula poddaje się wiedziony sentymentem utraconej miłości.
Po wszystkim Alucard chce pozostać w zamku by strzec go i jego tajemnic przez grabieżcami. Zamek stanął nad siedzibą Belmontów, a więc Trevor oddaje do półwampirowi by tu mieszkał i chronił skarby obu siedzib. Sypha i Trevor postanawiają kontynuować swą krucjatę i dalej walczyć z pozostałymi wampirami. Tymczasem Isaac ląduje gdzieś na pustyni i zaczyna tworzyć własną armię nieumarłych z kilku zbójów, którzy go zaatakowali. Carmillia zbiera zaś armię i powraca do swej siedziby i się wzmocnić i z użyciem Hectora stworzyć nowych ożywieńców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz