Ralph i Dzidka żyją w przyjaźni i spokoju, aż do momentu, gdy automat dziewczynki zostaje uszkodzony i ma być wycofany. Dzięki nowopodłączonemu Internetowi oboje wyruszają w świat by zdobyć brakującą część. Na początku wygrywają aukcję, ale gdy okazuje się, że potrzebne są pieniądze postanawiają zdobyć je kręcąc filmiki z udziałem Ralpha. Gdy mają już całą kwotę, okazuje się, że Dzidka chce zostać w inne grze co Ralph odbiera jako odrzucenie jego przyjaźni. Złośliwy wirus powiela jego zdołowaną osobę i zagraża istnieniu całego Internetu. Przyjaciele działają jednak znowu razem i udaje im się przekonać nowego wroga, że przyjaźń nie może być zawłaszczana, a konieczne jest w niej zaufanie i wolność. Dzięki temu wirus zostaje zneutralizowany a przyjaciele wracają do domu. Dzidka przenosi się jednak do nowej gry, ale wciąż utrzymuje kontakt ze swym największym przyjacielem.
Ocena: 3/5
Ocena: 3/5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz