wtorek, 31 lipca 2012

D&D - Robi się gorąco


Docieramy do pałacu rady, gdzie po krótkiej rozmowie dowiadujemy się o 'Księdze, która nie powinna istnieć'. Zawiera ona opisy wszystkich 16 światów wraz z opisem tokenu i przejściem do innych wymiarów. Cechą charakterystyczną księgi jest to, że kolejne rozdziały mogą przeczytać jedynie osoby, które odwiedziły już dany świat, w tym momencie potrafimy odkodować trzy rozdziały. 

Świat Agat ma token w postaci agatowej piramidki, która o dziwo jest powszechnym symbolem, bierzemy więc pierwszy z brzegu przycisk do papieru w tym kształcie i materiale i nasza świadomość odnotowuje odnalezienie pierwszego tokenu.

Ale wszystko po kolei, nim udaliśmy się do biblioteki, zażyliśmy odrobinę odpoczynku, a tym samym zdobyliśmy 10 poziom. Wybrałem sobie feata Wintertouched, który daje mi combat adventage do bestii czułych na zimno, a także nową użytkową moc dzienną Open the Range, dzięki której mogę natychmiast oddalić się na odległość 5 pól od wroga, który do mnie podejdzie.


Po awansie udajemy się do biblioteki w siedzibie Niebieskiego Księcia po przewodnik po światach. Po drodze spotykamy oczywiście nowych przeciwników. Tym razem są to znane już dwa żywiołaki powietrza i jeden ognia, ten drugi jest czuły na zimno, a więc mam do niego bonus, jednak każde trafienie go powoduje 5 obrażeń dla wszystkich otaczających go osobników. W pierwszej kolejności pozbywamy się elementali powietrza, gdyż te mają wkurzające ataki obszarowe, a ognik powoduje jedynie 10 obrażeń ongoing. Za walkę otrzymujemy marne 320 XP i po 200 GP na głowę. Cienizna...


Z biblioteki, wraz z księgą i pierwszym tokenem, udajemy się do zaworów fontanny ukrytych w kanałach i tu czekają na nas kolejni przeciwnicy, z braku czasu rozprawimy się z nimi dopiero na następnej sesji. Za tę sesję otrzymujemy dodatkowe 125 XP z racji księgi, tokenu i wiedzy jaką zdobyliśmy. Mamy aktualnie około 21 155 XP i prawie 5 000 XP do następnego poziomu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz