wtorek, 3 lipca 2012

WFRP 3 - Odkrycie kart

Krasnolud i elf zebrali wszystkie dotychczasowe fakty i sprawdzili pozostałe ślady. Wszystko stało się jasne, gdy sprawdzili odkrytą wcześniej klapę w podłodze biblioteki. Znaleźli za nią korytarze prowadzące jeszcze z kuchni i sypialni lorda do tajnej świątyni. Chcąc nakryć winowajców na gorącym uczynku, udali się na kolację, a po niej z powrotem do podziemi. Spotkali tu grupę kultystów, głównie służących oraz ogrodnika i stewarda, którzy próbowali odprawić rytuał przyzwania demona wraz ze złożeniem w ofierze jednego z domowników. Walka okazała się dość trudna, ale bohaterowie wyszli z niej zwycięsko zabijając wszystkich przeciwników i powstrzymując obrzęd przywołania. Po wyjściu na powierzchnię musieli stawić czoła kolejnemu atakowi zwierzoludzi. Tym razem, dzięki ostrzeżeniu o zatrutym jedzeniu, do pomocy mieli całą straż, łowcę z jego psami oraz samego lorda. Atak odparto, aczkolwiek krasnolud przez chwilę leżał nieprzytomny, zapominając o możliwości korzystania z usług swego towarzysza cyrulika.
Rano, gdy udało się już opanować nocne zamieszanie, okazała się, że w posiadłości zniknął lekarz oraz bibliotekarz wraz z tajemniczym obrazem oraz zakazanymi księgami. 
Gracze otrzymali 4 XP za pomyślne zakończenie przygody i przerwanie rytuału przywołującego jednego z demonów chaosu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz