Wednesday ma zamiar zignorować ogólnoszkolne podniecenie związane z trzydniowym wyjazdem na biwak. Odkrywa jednak, że w pobliżu obozu znajduje się leśna chatka zamordowanego szeryfa i postanawia dołączyć do wszystkich by po kryjomu przeszukać to miejsce. Na miejscu okazuje się jednak, że w tym samym czasie z lokalizacji chce skorzystać grupa skautów. Powstaje więc pomysł by rozegrać pojedynek o dostęp do obozu. Obie strony wykorzystują swe umiejętności i rywalizacja jest dość wyrównana. Ostatecznie wygrywają jednak uczniowie Nevermore dzięki ostatecznej zagrywce Wednesday. Przegrani skauci nie mają jednak zamiaru tak łatwo odpuścić i planują nocny atak. W tym samym czasie na wolność wymyka się zombie, które Pugsley przemycił ze sobą. Jego spotkanie ze skautami kończy się tragicznie, gdyż ginie ich dowódca, a to sprowadza cały zastęp policji. W międzyczasie Wednesday wykradła się jednak do leśnej chatki i znalazła ukryte wycinki z gazet dotyczące zaginięć nastolatków ze specjalnymi zdolnościami. Jeden z takich wycinków kradnie przerażająca wrona, która oddaje go zamaskowanemu Ptasznikowi.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz