Walka o panowanie na Arrakis odbywa się pomiędzy największymi rodami. Za pośrednictwem dwóch agentów można podejmować akcje pod warunkiem posiadania odpowiedniego symbolu na zagrywanej razem karcie. Dzięki temu można pozyskiwać zasoby, rekrutować oddziały i wysyłać je do walki, zdobywać pozycję w frakcjach, a nawet pozyskać dodatkowego agenta lub miejsce w radzie. Po wykonaniu akcji reszta kart może posłużyć do zakupu nowych z wyłożonego rynku. Nowe karty dają również przychód zagrywając agentów lub pozwalają omijać podstawowe zasady gry. Rozstrzygnięcie walki określa przydział nagród, a przez cały czas najważniejsze jest pięcie się na drabinie punktów zwycięstwa. Grę kończy zdobycie przez kogoś 10 PZ lub wyczerpanie talii konfliktów. Zasady budowania własnej talii zaczerpnięto z Brzdęk!, gdyż jest ona dziełem tych samych twórców. Mimo rozgrywki tylko we trzy osoby nie udało nam się w sensownym czasie zakończyć gry. Mimo wszystko rozgrywka była bardzo wyrównana i Marek zakończył ją z 6 PZ, ja z 5, a Mariusz z 4.
Ocena: 4/5

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz