Bryce trafia do piekła, gdzie poddawany jest wymyślnym torturom. Dogaduje się jednak z Szatanem by pozwolił mu powrócić na Ziemię i dalej motywować Małpę do zabijania zwyrodnialców i tym samym zsyłania ich dusz do czeliści. Razem wracają więc do Nowego Jorku, gdzie makaka podejmuje się kilku zleceń by zwrócić na siebie uwagę. Dzięki temu zostaje zaproszony przez Eunice, byłą menadżerkę Bryce'a, do współpracy i otrzymuje zadanie wyeliminowania grubej szychy. Na miejscu okazuje się jednak, że zostali wciągnięci w pułapkę i całe mieszkanie eksploduje, ale dzięki paranormalnym zdolnościom Bryce'a Małpa wychodzi z opresji bez szwanku. Domyślają się jednak, że również ich przyjaciółce Haruka, policjantki z Tokio, może grozić niebezpieczeństwo. Okazuje się, że dziewczyna ścigana jest przez gigantycznego tygrysa, ale udaje jej się go pokonać dzięki użyciu legendarnego miecza, którego poszukuje tajemniczy demon, a to przed nim Haruka uciekła z Japonii.
02. Guess Who's Coming to Dinner?
Cała trójka wraca do Eunice i podstępem wydobywa z niej informacje o pośredniku zlecenia. W wielkiej bibliotece okazuje się, że archiwistka była torturowana, a do tego zostają zaatakowani przez najemników. Haruka ponownie dobywa swego miecza przemieniając się w żądną krwi, starożytną wojowniczkę. Udaje im się jednak dowiedzieć, że zlecenie pochodzi od stowarzyszenia Aldermanów, których siedziba mieści się w gotyckim budynku, w centrum miasta. Do środa wkradają się podstępem, ale gdy zostają ujawnieni muszą stawić czoło ich przywódcy, sędziwemu Lehigh, który pod wpływem magicznego klejnotu zamienia się w gigantycznego barbarzyńcę. Ku ich zaskoczeniu zostaje dosłownie rozerwany przez nastoletnią dziewczynkę, która zabiera klejnot i znika. Po powrocie do domu okazuje się, że Haruka traci panowanie nad sobą, a demoniczny miecz przejmuje nad nią kontrolę i atakuje Małpę.
03. The Rope
Makak powstrzymuje Harukę, ale nieoczekiwanie dziewczyna zostaje porwana przez gigantycznego trolla, który wprowadza chaos na ulice miasta. Para bohaterów rusza za nim w pościg i otrzymuje niespodziewaną pomoc od grupki nadludzi, a jedną z nich jest dziecko z siedziby Aldermanów. Po powrocie do ich tajnej kryjówki w kanałach dowiadują się, że grupie przewodzi tajemniczy Boone, wraz z resztą Kooperatywy, walczy z Aldermanami i odbiera im magiczne bronie. Pozostały już tylko dwie by odtworzyć kryształ mogący odmienić całą Ziemię. Bohaterowie postanawiają przemyśleć propozycję połączenia sił. Bryce po raz kolejny odwiedza córkę, którą porzucił przed laty, ale nie potrafi nawiązać z nią kontaktu. W domu odwiedza go Szatan, który oddaje mu ciało na 48 godzin, po zakończeniu których wróci do Piekła.
04. Never Too Late
Dzięki materializacji Bryce odwiedza córkę, ale spotkanie nie kończy się po jego myśli, gdyż córka wini go za wszystko czego doświadczyła w dzieciństwie bez niego. Odrzucony wraca do Małpy i okazuje się, że Haurka namierzyła jednego z Aldermanów. Natychmiast ruszają go schwytać, ale ten, dzięki magicznemu oku, widzi wszystko z dwuminutowym wyprzedzeniem i nie można go pokonać. Bryce zwraca się więc o pomoc do dawnego przyjaciela, który potrafi zwalniać czas i dzięki niemu pokonują przeciwnika zdobywając artefakt. Bryce ponownie odwiedza córkę przyznając się do tchórzostwa i tym razem zostaje wysłuchany.
05. Akiko
Akiko odnajduje Małpę i próbuje ją zabić, ale udaje się ją powstrzymać i dostarczyć nieprzytomną do siedziby Kooperatywy. Wbrew radom Boone'a makak pozwala jej odejść. Nie mam jednak świadomości, że dziewczyna nawiedzana jest przez ducha prawdziwej Bullseye, której tożsamość przejęła. W tym samym czasie Bryce stara się pomóc córce znaleźć nową pracę, ale jedyne co Eunice jest w stanie zaoferować to stanowisko czyściciela. Wbrew oczekiwaniom i ku lekkiemu przerażeniu ojca Iris jest zachwycona nowym zajęciem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz