Mario i Lugi próbują własnych sił jako niezależni hydraulicy, ale nie idzie im zbyt dobrze. Zdesperowani postanawiają pomóc w trakcie zalania jednej z miejskich ulic i w rezultacie trafiają do kanałów gdzie zostają wciągnięci przez magiczną rurę do grzybowego świata. Podczas lotu zostają jednak rozdzieleni i Lugi trafia do zamku Bowsera, gdzie zostaje uwięziony wraz z innymi mieszkańcami krainy. Smok prowadzi właśnie agresywna kampanię, dzięki której zdobywa gwiazdę dającą niezwykłą moc i kieruje się na zamek księżniczki Peach by zmusić ją do małżeństwa. Tymczasem Mario, szukając pomocy w uratowaniu brata, trafia do zamku, gdzie zdesperowana księżniczka zabiera go ze sobą by wyruszyć do krainy Kongów i prosić ich o armię w walce z najeźdźcą. Król małp uzależnia pomoc od wygranego pojedynku ze swym synem Donkey Kongiem. Mario początkowo dostaje niezłe lanie, ale ostatecznie, z pomocą grzybka, który przemienia go w kota, wygrywa walkę. Cała armada rusza kardami na odsiecz, ale wpadają w pułapkę zastawioną przez armie Kuppa. Ostatecznie Peach zmuszona jest przyjąć oświadczyny Bowsera by ratować swych poddanych. W kulminacyjnym momencie pojawia się jednak Mario oraz Donkey Kong, którzy udaremniają niecny plan dyktatora. Uruchamiając magiczną rurę przenoszą wszystkich do świata ludzi, a tu Mario i Lugi wzmocnienie magią złotej gwiazdki rozbijają armię przeciwników, a sam Bowser zostaje zmuszony do spożycia niebieskiego, pomniejszającego grzybka i uwięziony w zamku Peach.
Nostalgiczna podróż w przeszłość z mnóstwem odniesień do klasycznych gier.
Ocena: 4/5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz