05. An Embarrassment of Dooplers
Cerritos eskortuje ambasadora na prestiżowe przyjęcie Floty, ale dupler zaczyna się duplikować, gdy odczuwa wstyd, na szczęście w porę załoga odkrywa, że obrażając go odwracają proces. W tym samym czasie Boimler i Mariner próbują wkraść się na imprezę, ale lądują w barze, w którym kiedyś wylądował Kirk i Spock.
Jednostka udaje się na misję dyplomatyczną do świata Pakledów, ale na statek dostaje się ktoś z planety szukając schronienia, a w rzeczywistości szpiegując. Kryzys udaje się zażegnać dzięki całkowitej tępocie tej rasy. W tym czasie przyjaciele porządkują nieopisane zbiory, a Boimler brata się z grupą ambitnych podoficerów wspierających się w awansowaniu i wypytują go o służbę pod Rikerem. Ostateczni jednak dostrzega plusy swych przyjaciół i do nich powraca.
Boimler i Mariner rozbijają się z powodu napotkanej anomalii, a na pokładzie przewożą super komputer, który wcześniej rozpętał wojnę dronów z mieszkańcami planety. Przez nieuwagę podłączają go do wraku innego okrętu, ale okazuje się, że chłopak go przechytrzył i skorzystał jedynie z jego zasilania i wysłał sygnał SOS.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz