Gra twórcy Agricoli, która również polega na zarządzaniu uprawami kilku podstawowych warzyw. Dzięki nim gracze mają możliwość realizowania stałych oraz jednorazowych kontraktów. Bardzo w tym pomagają karty pomocników oraz stragany, na których można wymieniać warzywa na inne. Dobieranie kart wymaga uważnego wyliczenia możliwości naszych upraw i przewidzenia ich rozwoju. Niedotrzymanie terminów zamówień skutkuje bowiem koniecznością płacenia kar. Po zakończeniu każdej z dziewięciu rund rozgrywki można przesunąć pionek na torze PZ o jeden za pojedynczą monetę oraz o kolejne pola już za cenę równą wartości tego pola.
Nie udaje nam się zakończyć pierwszej sesji, trochę za długo przyswajaliśmy sobie reguły. Ja zdobyłem 12 PZ, a Andrzej i Marek po 11. Nie zauważyłem jednak, że jedno z pól zasiałem fasolą, której nie można było na nim sadzić. Nie miało to jednak większego wpływu na ostatnią już rundę.
Ocena: 4/5
Dla odmiany rozgrywamy jeden a dodatkowych scenariuszy spoza głównego wątku. Jest to scenariusz numer 81, Temple of the Eclipse. Naszym zadaniem jest zabicie demona nazywającego się Colorless. W tym celu musimy przedrzeć się przez grupę Night i Sun Demons oraz kilka Kamiennych Golemów i dwa Starożytne Działa. Po dotarciu do ostatniej komnaty wszyscy praktycznie wyczerpaliśmy już swoje karty, ale dzięki zdolności Marty Andrzej odzyskuje wszystkie karty ze stosu kart odrzuconych i praktycznie sam redukuje do zera drugą połowę HP bossa. Dzięki temu wygrywamy, mimo, że pozostała czwórka dawno już poległa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz