Czerwiec nie przynosi na początku żadnych nowych zasad lub wzywań. Przystępujemy więc do rozgrywki ze standardową ostrożnością, mimo że zasobów na planszy jest wyjątkowo dużo, a sporo miast jest całkowicie zaszczepionych. Przeprowadzamy zwiad z Afryki i odkrywamy południową część tego kontynentu. Znajdujemy również technologię budowania masztów radiowych, które pozwalają na przekazywanie innym graczom dowolnych kart w kolorze miasta, z którego nadaje się transmisję. Ostatecznie wygrywamy z tylko jednym zakażonym miastem i to z centrum zaopatrzeniowym, a więc mamy całe sześć punktów do wydania na rozszerzenia.
Po zakończeniu scenariusza, dostajemy dwie nowe postaci. Pierwsza ma umiejętność wyciągania ze stosu kart odrzuconych kosztem dwóch kart z ręki. Bardzo się przyda do budowania centrów i zwiadów. Druga postać potrafi, kosztem karty, podróżować drogą morską w darmowej akcji.
Po zakończeniu scenariusza, dostajemy dwie nowe postaci. Pierwsza ma umiejętność wyciągania ze stosu kart odrzuconych kosztem dwóch kart z ręki. Bardzo się przyda do budowania centrów i zwiadów. Druga postać potrafi, kosztem karty, podróżować drogą morską w darmowej akcji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz