środa, 12 lipca 2017

Pandemic Legacy

Drugie podejście do sierpniowego scenariusza. Tym razem nie musimy już poszukiwać immunologa i całą energię skupiamy na podstawowych celach. Już od samego początku spełniamy cel posiadania bazy wojskowej w każdym regionie. Dość szybko wynajdujemy lekarstwa na trzy choroby, a żółtaczkę eliminujemy całkowicie. Na koniec wprowadzamy siedem kwarantann w miastach zakażonych Codą. Niestety w międzyczasie mają miejsce cztery rozprzestrzenienia się chorób w tym dwa razy w Rijadzie. W nagrodę mutujemy żółtaczkę, dzięki czemu wynalezienie leku nie wymaga ani akcji ani laboratorium. 


Scenariusz wrześniowy zaczyna się od wykrycia żołnierza, który rozgłasza plotki o pochodzeniu Cody. Mamy go odnaleźć i udaje nam się to już w drugiej rundzie. Okazuje się, że Coda jest celowo wyhodowanym wirusem mającym ułatwić panowanie nad rządami państwa. Co więcej jedna z naszych postaci, żołnierz, okazuje się być zdrajcą zamieszanym w spisek i jego postać przestaje być dostępna. W zamian Andrzej wciela się w postać mieszkańca, który co rundę poświęca się, dzięki czemu nie ciągnie kart zakażenia i znacznie zwalnia rozwój chorób. Reszta szybko wynajduje lekarstwa, a nawet tworzymy kilka nowych kart z wyposażeniem. Pomaga nam w tym wyeliminowanie niebieskiej i czerwonej chorobie dzięki czemu miasta te pozostały już do końca czyste, a sporo ich się wciąż przewijało. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz