Każdy z gracz wciela się w rolę bohatera, który zarządza własną frakcją. Na początku wszyscy mają po trzy stacje bazowe, zaś warunkiem zwycięstwa jest zdobycie 10 PZ lub opanowanie czterech stacji Polis. PZ otrzymuje się za każdą kontrolowaną stację oraz za każdą wykonaną misję. Stacje neutralne zdobywa się za pomocą bohatera lub armii stawiając czoło losowym zagrożeniom. W przypadku walki między graczami porównuje się siłę armii lub bohatera oraz dobiera jedną z trzech losowo dobranych kart modyfikujących siłę. W walce pomocne jest odpowiednie wyposażenie oraz odpowiednio silna armia. Aby je zdobyć należy umiejętnie zarządzać i wydawać trzy rodzaje surowców, świnie, grzyby i naboje. Zdobywa się je na różne sposoby, ale głównie dzięki produkcji na własnych stacjach.
Gra jest zrobiona bardzo ładnie i w klimacie znanym z książek. Dość szybko zmusza graczy do rywalizacji i wzajemnej interakcji. Niestety wadą tej gry, podobnie jak większości tego typu, jest czas rozgrywki. Nie udało nam się jej zakończyć, a maksymalny poziom PZ wyniósł 7, który udało mi się zdobyć, ale wkrótce straciłem w wyniku zaistniałego zagrożenia.
Ocena: 4/5
Gra jest zrobiona bardzo ładnie i w klimacie znanym z książek. Dość szybko zmusza graczy do rywalizacji i wzajemnej interakcji. Niestety wadą tej gry, podobnie jak większości tego typu, jest czas rozgrywki. Nie udało nam się jej zakończyć, a maksymalny poziom PZ wyniósł 7, który udało mi się zdobyć, ale wkrótce straciłem w wyniku zaistniałego zagrożenia.
Ocena: 4/5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz