Rozpoczynamy kampanię w wersję Legacy Pandemic. Różni się ona od klasycznej wersji tym, że składa się z dwunastu specjalnie zaprojektowanych scenariuszy odpowiadających kolejnym miesiącom roku. W styczniu, naszym zadaniem jest po prostu wynalezienie lekarstw na cztery choroby, czyli praktycznie jak w oryginale. W trakcie rozgrywki okazuje się jednak, że jedna z chorób, w naszym przypadku czarna, jest nieuleczalna i można jedynie minimalizować jej efekty. Zmienia się więc cel misji i liczba koniecznych do wynalezienia lekarstw spada do trzech. Idzie nam dość gładko i tylko w Atlancie dochodzi do rozprzestrzenienia choroby, co zostaje odwzorowane pierwszym poziomem niepokoju w mieście.
Wszystkie zmiany są nanoszona na planszę na stałe i będą miały wpływ na rozgrywanie kolejnych scenariuszy. Dodatkowo, za zakończenie misji sukcesem, zamieniamy jedno z wybudowanym laboratoriów na bazę stałą, dzięki temu, w lutym rozpoczniemy grę z dwoma bazami. Jedna z postaci, sanitariusz, zdobywa tez nową umiejętność, dzięki której, raz na turę, będzie mógł leczyć również sąsiednie miasto.
Wszystkie zmiany są nanoszona na planszę na stałe i będą miały wpływ na rozgrywanie kolejnych scenariuszy. Dodatkowo, za zakończenie misji sukcesem, zamieniamy jedno z wybudowanym laboratoriów na bazę stałą, dzięki temu, w lutym rozpoczniemy grę z dwoma bazami. Jedna z postaci, sanitariusz, zdobywa tez nową umiejętność, dzięki której, raz na turę, będzie mógł leczyć również sąsiednie miasto.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz