Po zwycięskiej walce i ponownym wskrzeszeniu Małej Góry docieramy w końcu do Czterech Flaszek. Tu spotykamy się z namiestnikiem Starym Krukiem. Udaje nam się dostać pozwolenie na spotkanie z Pół Niedźwiedziem, a od niego otrzymać potwierdzenie konieczności zbadania Zakazanej Twierdzy. Kruk oczywiście nas podsłuchiwał więc musimy uprzedzić siostrę Cienia o planach zasadzki. Na drugi dzień wyruszamy w góry, a niedaleko celu podróży zostajemy zaatakowani przez bandę mnichów walczących wręcz i magią, są to Githzerai, dwóch Maindmage-ów, dwóch żołnierzy Cenobitów oraz elitarny Zerth. Udaje nam się wykończyć obu żołnierzy i nieźle oberwać, gdy z powodu późnej pory zmuszeni zostaliśmy do przerwania gry.
Prywatny dziennik obejrzanych filmów i seriali, przeczytanych książek i komiksów, rozegranych gier.
środa, 20 listopada 2013
D&D - Co się dzieje w państwie duńskim?
Po zwycięskiej walce i ponownym wskrzeszeniu Małej Góry docieramy w końcu do Czterech Flaszek. Tu spotykamy się z namiestnikiem Starym Krukiem. Udaje nam się dostać pozwolenie na spotkanie z Pół Niedźwiedziem, a od niego otrzymać potwierdzenie konieczności zbadania Zakazanej Twierdzy. Kruk oczywiście nas podsłuchiwał więc musimy uprzedzić siostrę Cienia o planach zasadzki. Na drugi dzień wyruszamy w góry, a niedaleko celu podróży zostajemy zaatakowani przez bandę mnichów walczących wręcz i magią, są to Githzerai, dwóch Maindmage-ów, dwóch żołnierzy Cenobitów oraz elitarny Zerth. Udaje nam się wykończyć obu żołnierzy i nieźle oberwać, gdy z powodu późnej pory zmuszeni zostaliśmy do przerwania gry.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz