sobota, 11 lutego 2023

Tapestry

Wcielając się w cywilizację Handlarzy mogłem na początku każdej rundy, począwszy od drugiej, wybrać jedno z wolnych lub zajętych pól i zyskać w ten sposób PZ lub surowiec. Dzięki temu zyskałem 5 PZ oraz jeden surowiec i rozwinięcie wynalazku. Od początku gry nastawiłem się na rozwój na torze technologii co dało mi sporo ciekawych wynalazków oraz trzy duże budynki. Po pewnym czasie przeskoczyłem na tor nauki i tu również dotarłem do końca zdobywając ostatni duży budynek. W międzyczasie stale stawiałem mniejsze budynki i w ten sposób zwiększałem dochód w surowcach. Dodatkowo starałem się kończyć rundę przed sąsiadami, a dało mi w sumie sześć darmowych surowców w ciągu całej gry. Dzięki podwójnemu podwójnemu znacznikowi na torze wojskowym udało mi się też zbudować wszystkie czerwone budynki całkiem niskim kosztem. W rezultacie zajmuję całą stolicę, a to daje mi jednorazowo 54 PZ i dziewięć dodatkowych surowców w ciągu całej gry. Ostatecznie wygrywam zdobywając 329 PZ. Za mną uklasyfikował się Marek z 283 PZ, potem Mariusz z 241 PZ, Marta z 204 PZ i na końcu Andrzej z zaledwie 188 PZ. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz