sobota, 14 września 2019

Pulsar 2849

W 2849 roku technologia pozwala na czerpanie energii bezpośrednio z pulsarów. Każdy gracz podróżuje więc przez galaktykę odwiedzając kolejne układy by zasiedlać planety i rezerwować pulsary. Dopiero wtedy możliwe jest postawienie i uruchomienie odpowiedniego urządzenia. W międzyczasie możliwa jest rozbudowa własnej infrastruktury, która znacznie ułatwia rozgrywkę. Co rundę gracze wybierają po dwie kości z wylosowanej wcześniej puli i na podstawie ich wartości może wykonywać dwie akcje. Czasami możliwe jest rozegranie trzeciej akcji, jednak do tego potrzebne jest wcześniejsze przygotowanie. Po rozegraniu ośmiu rund następuje podliczenie PZ i wytypowanie zwycięzcy. Prócz dotychczas zdobytych punktów uzyskuje się dodatkowe bonusy, za odwiedzone układy, specjalne technologie oraz zrealizowane cele.
W mojej pierwszej rozgrywce postanowiłem przyjąć dość niekonwencjonalną taktykę. Zrezygnowałem całkowicie z eksploatacji pulsarów i odwiedzania układów, a skupiłem się na rozbudowie własnej bazy i rezerwowaniu technologii. W rezultacie nie wyszedłem na tym najlepiej, gdyż zająłem ostatnie miejsce. Pierwszy był Mariusz, który wyskoczył na pierwszą pozycję dzięki gigantycznemu bonusowi w wysokości 50 PZ za odwiedzenie 13 układów.

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz