środa, 8 kwietnia 2015

Pathfinder

Wyruszamy do posiadłości Foxglove, gdzie ukrywa się przywódca kultystów sam Skinsaw Man. Wszystkie lokacje zostały nawiedzone, a zamknięcie ich wiąż się z wzięciem klątwy na siebie. Jednocześnie istnieje wówczas spore prawdopodobieństwo zaatakowania przez wampirzycę, z którą walczyć można jedynie w bardzo ograniczony sposób i tylko Andrzej praktycznie jest w stanie ją pokonać. W związku z czym staramy się jej unikać. Mariusz zdobywa wsparcie, dzięki któremu możemy zdejmować nawiedzenia. W końcu ja z Martą pokonujemy bossa i wszyscy dostają po skill feat-cie, tym razem zwiększam sobie Wisdom o +1, przyda się potem do rzucania czarów :)


Pokonanie Skinsaw Man'a ujawnia, że kult jest kierowany przez wyznawców boga mordów w sąsiednim do Sandpoint mieście. Wyruszamy tam i pokonujemy zarówno samych kultystów jak i kapłana krwawego boga. W nagrodę każdy losuje po czarze, jednak nic nie przydaje się ani naszemu kapłanowi ani czarodziejowi. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz