sobota, 21 lipca 2012

LEGO Batman 2 DC Super Heroes

Kolejna część przygód Mrocznego Rycerza w świecie Lego, tym razem towarzyszą mu inni bohaterowie uniwersum DC, Superman, Green Lantern, Cyborg, Flash, Wonder Woman oraz wielu innych. Również po przeciwnej stronie spotkamy szerokie grono znanych anty-bohaterów, jednak głównymi przeciwnikami będą Joker i Lex Luthor. Nowością w serii gier Lego jest mini sandbox w części poza fabularnej, w którym mamy do dyspozycji całe miast oraz mnóstw złotych i czerwonych klocków do odnalezienia, niewinnych obywateli do uratowania, zbirów do złapania oraz wyzwań do pokonania. Nowej lekkości nadają postacie z umiejętnością latania, dzięki nim zwiedzanie miasta jest na prawdę przyjemne. Całą grę ukończyłem w 30 godzin co jest wynikiem przeciętnym jak na inne gry z serii tym razem jednak mniej czasu poświęciłem na powtarzanie rozdziałów fabularnych a więcej na eksplorację miasta.
Ocena: 4/5



2012.06.21 (1 godzina)
Pierwsze kroki, w grze. Przeszedłem pierwszy etap, zdobyłem maskujący kostium Batmana oraz kostium gimnastyczny Robina. Zauważyłem również kilka różnic w stosunku do wcześniejszych produkcji. Po pierwsze postaci mówią ludzkim głosem ;) zamiast plumkać jak dotychczas, chyba wolałem wcześniejszą wersję. Po drugi w trakcie etapu pojawia się możliwość zapisania stanu gry, a więc możliwe będzie wznowienie jej w środku etapu, bez konieczności rozpoczynania od początku.

2012.06.25 (2 godziny)
Przechodzę kolejne plansze. Schwytany wcześniej Joker został uwolniony z więzienia przez Luxa Luthora, a wraz z nim inni złoczyńcy. Wszyscy rozpierzchli się po mieście muszę ich więc ponownie wyłapać. Na piątej misji pojawia się Superman, którym mogę kierować, jest niezniszczalny, ale za to Batman go bardzo nie lubi ;)

2012.06.26 (1 godzina)
Joker na dobre zbratał się z Luxem i razem terroryzują miasto z pokładu gigantycznego statku powietrznego. Co więcej złoczyńcy dostali się do siedziby Batmana dzięki fałszywemu kryptonitowi, który Nietoperz badał w swej jaskini, a który był tak na prawdę nadajnikiem. Po zniszczeniu kryjówki i zabraniu całego zapasu kryptonitu odlatują, a Superman i Batman próbują ich ścigać. Joker nie powiązał faktu bliskości jaskini Batmana i domu Brucea Waynea. Mimo mocy Supermana bandziorom udaje się uciec.


2012.06.28 (1 godzina)
Uciekinierów odnajduję w siedzibie Lex-a, gdy prawie dopadam obu przestępców, ci uciekają na wielkim robocie o twarzy Jokera. W pierwszej kolejności trzeba go strącić z nieba co udaje mi się po uszkodzeniu silników.



2012.07.06-08 (8 godzin)
Po sprowadzeniu robota na ziemię muszę uciekać przed nim tunelami metra. Następnie przerywamy Lex-owi wiec prezydencji, podczas którego potraktował widownię trującym gazem rozweselającym, by głosowali na jego kandydaturę. Przy okazji demontuję na robocie kolejne śmiercionośne urządzenie. Doprowadza to Jokera do wściekłości i zaczyna nas gonić po całym mieście. Ostrzeliwując się z działkoa pojazdu destabilizuję rdzeń robota.


Joker w akcie desperacji atakuje, górujący nad miastem, Wayne Tower. Ścigamy jego robota na szczyt budynku, gdzie strącam go po raz kolejny na ziemię. Tu dokonuję ostateczne aktu zniszczenia. Na koniec jednak muszę się jeszcze zmierzyć z Lexem w jego egzoszkielecie, w tym celu wykorzystuję działo orbitalne. Pozostaje już tylko aresztować obu delikwentów i tym samym zakończyć część fabularną gry. W tym momencie licznik wskazuje zaledwie 33% ukończenia gry.


Teraz pozostaje sam miodek. Eksploracja całego Gothem City i odnajdowanie złotych oraz czerwonych klocków, ratowanie obywateli, a także wyłapywanie zbiegłych przestępców. Po kilku godzinkach mam ukończone 48% gry.

2012.07.09 (1 godzina)
Nabijam kolejne procenty. Mam już łączny mnożnik x32, chyba wszystkie postaci wymagane do interakcji z otoczeniem oraz ponad połowę z 250 złotych klocków. 
54%

2012.07.10 (1 godzina)
Wyłapałem wszystkich przestępców, teraz przystępuję do systematycznego zbierania żółtych i czerwonych klocków oraz wykupowaniu pojazdów i postaci neutralnych.
58%

2012.07.11 (1 godzina)
Zdobywam kolejne złote klocki i dwa pojazdy.
60%

2012.07.13-15 (8 godzin)
Zbieram wszystkie czerwone i złote klocki z miasta, a także ratuję wszystkich cywili i wykupuje wszystkie pojazdy. Przechodzę bonusową planszę, na której trzeba zebrać milion monetek bez jakichkolwiek mnożników.
86%

2012.07.16 (1 godzina)
Wyczyściłem pierwsze cztery rozdziały fabularne w grze swobodnej zbierając wszystkie fragmenty pojazdów oraz ratując cywili.
88%

2012.07.17 (1 godzina)
Wymaksowałem 5 i 6 rozdział fabularny.
91%

2012.07.20-21 (4 godziny)
Skończyłem pozostałem rozdziały fabularne, obnalazłem ostatnich trzech cywilów na mapie głównej i wykupiłem ostatniej dwie postaci i to koniec 100% ukończenia gry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz