Trzecia odsłona przygód Nathana Drake'a prowadzi nas do odkrycia pustynnego zaginionego miasta, w którym ukryta została tajemnica panowania nad ludzkimi umysłami i przemieniania ich w bezwolne bestie. I tym razem zamiast się wzbogacić Nathan grzebie w piskach starożytną tajemnicę. Podobnie zresztą postąpił niegdyś jego przodek, choć mniej spektakularnie. W tej odsłonie zdecydowanie większy nacisk położono na walkę wręcz. Wcześniej stanowiła ona marginalną część rozgrywki. Gra bogata jest również w zapierające dech w piersi wydarzenia jak bieg po dachu płonącego i walącego się zamku, ucieczka ze spadającego An-226, skakanie po pędzących przez pustynię ciężarówkach oraz na końcu ucieczka z walącego się miasta.
Ocena: 4/5
Ocena: 4/5
2016.04.07 (1 godzina)
Nate bierze udział w transakcji sprzedaży pierścienia Drake'a dawnej przyjaciółce Sully'ego, Katherinie. Podczas wymiany dochodzi jednak do kłótni, a następnie bijatyki. Ostatecznie Nate i Sully zostają zastrzeleni przez Cutter'a. Jest to jednak tylko mistyfikacja mająca zmylić resztę. Katherine dostaje fałszywy pierścień, a Nate rusza za nią przez stare tunele londyńskiego metra do siedziby, w której przechowuje dekoder Drake'a. Odzyskujemy artefakt i zdobywamy informacje, o zaginionym mieście pełnym skarbów, które z jakichś powodów Drake chciał ukryć. By zdobyć kolejne ślady ruszam z Sullym do wschodniej Francji. W międzyczasie ma miejsce retrospektywny przerywnik, w którym jako dzieciak kradnę z muzeum pierścień Drake'a, a Sully ratuje mnie przed pościgiem. Tak się poznajemy.
2016.04.08-16 (10 godzin)
W ruinach francuskiego zamku, w tajnym laboratorium, znajdujemy połowę pieczęci. Chwilę potem musimy uciekać z płonącego i walącego się budynku. Drugą połowę pieczęci znajduję w zamku w Syrii. Tutaj też, za pomocą wskazówek z całej pieczęci znajdujemy kolejną wskazówkę lokalizacji zaginionego miasta, które Drake niegdyś odnalazł a później zatarł wszelkie ślady tego odkrycia. Udajemy się do Jordanii, gdzie przyjmuje nas Elena. Razem zwiedzamy starożytną świątynię, w której odkrywamy w końcu lokalizację miasta. Znowu pojawia się jednak Katherine, przez którą uciekam ciasnymi uliczkami miasta pod wpływem narkotyków, ale i tak ostatecznie zostaję schwytany i oddany w ręce piratów na pewną śmierć. Sally zostaje przez nią zabrany ze sobą. Piraci zaszyli się na wielkim złomowisku wraków, skąd dostaję się na opanowany przez nich liniowiec. W wyniku walk i sztormu statek idzie na dno, a mnie morze wyrzuca na brzeg. Znowu spotykam się z Eleną, która pomaga mi dostać się do samolotu mającego zrzucić zapasy karawanie Katherine. Oczywiście doprowadzam do rozbicia się wielkiego An-226 i zmuszony do samotnej wędrówki przez pustynię. W końcu trafiam do porzuconego miasta, gdzie poznaję Salima, wodza pustynnych wojowników i strażnika tajemnicy miasta. Razem ruszamy by powstrzymać ekspedycję. W końcu docieramy do zaginionego miasta. Po napiciu się wody z fontanny mam halucynacje, w których ginie Sully, a ja walczę z ognistymi demonami. Gdy mi w końcu przechodzi wraz z Sullym udaremniamy wydobycie kamienia, który zatruł wodę, a następnie uszkadzam główną kolumnę, przez co miast umieszczone w podziemnych jaskiniach zaczyna się walić. Podczas ucieczki ginie Katherine oraz jej doradca Talbot. Nas ponownie ratuje Salim i oddalamy się od miejsca katastrofy.
2016.04.08-16 (10 godzin)
W ruinach francuskiego zamku, w tajnym laboratorium, znajdujemy połowę pieczęci. Chwilę potem musimy uciekać z płonącego i walącego się budynku. Drugą połowę pieczęci znajduję w zamku w Syrii. Tutaj też, za pomocą wskazówek z całej pieczęci znajdujemy kolejną wskazówkę lokalizacji zaginionego miasta, które Drake niegdyś odnalazł a później zatarł wszelkie ślady tego odkrycia. Udajemy się do Jordanii, gdzie przyjmuje nas Elena. Razem zwiedzamy starożytną świątynię, w której odkrywamy w końcu lokalizację miasta. Znowu pojawia się jednak Katherine, przez którą uciekam ciasnymi uliczkami miasta pod wpływem narkotyków, ale i tak ostatecznie zostaję schwytany i oddany w ręce piratów na pewną śmierć. Sally zostaje przez nią zabrany ze sobą. Piraci zaszyli się na wielkim złomowisku wraków, skąd dostaję się na opanowany przez nich liniowiec. W wyniku walk i sztormu statek idzie na dno, a mnie morze wyrzuca na brzeg. Znowu spotykam się z Eleną, która pomaga mi dostać się do samolotu mającego zrzucić zapasy karawanie Katherine. Oczywiście doprowadzam do rozbicia się wielkiego An-226 i zmuszony do samotnej wędrówki przez pustynię. W końcu trafiam do porzuconego miasta, gdzie poznaję Salima, wodza pustynnych wojowników i strażnika tajemnicy miasta. Razem ruszamy by powstrzymać ekspedycję. W końcu docieramy do zaginionego miasta. Po napiciu się wody z fontanny mam halucynacje, w których ginie Sully, a ja walczę z ognistymi demonami. Gdy mi w końcu przechodzi wraz z Sullym udaremniamy wydobycie kamienia, który zatruł wodę, a następnie uszkadzam główną kolumnę, przez co miast umieszczone w podziemnych jaskiniach zaczyna się walić. Podczas ucieczki ginie Katherine oraz jej doradca Talbot. Nas ponownie ratuje Salim i oddalamy się od miejsca katastrofy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz