Eldritch Horror
Drugi scenariusz dodatku 'Góry Szaleństwa'. Gramy znowu w pełnym składzie czyli pięcioro. Niestety rzuty kości całkowicie odmawiają nam dziś współpracy. Do tego, już na samym początku, wyskakują zdarzenia losowe, które zwiększają szybkość postępowania Zagłady. Pojawianie się dwóch bram też nie pomaga. Gdy do przebudzenia Ithaqua pozostało już tylko kilka kroków, postaci Andrzeja i Marka giną, a my mamy dopiero zaczętą pierwszą tajemnicę. Totalna porażka. Poddajemy się...
Drugi scenariusz dodatku 'Góry Szaleństwa'. Gramy znowu w pełnym składzie czyli pięcioro. Niestety rzuty kości całkowicie odmawiają nam dziś współpracy. Do tego, już na samym początku, wyskakują zdarzenia losowe, które zwiększają szybkość postępowania Zagłady. Pojawianie się dwóch bram też nie pomaga. Gdy do przebudzenia Ithaqua pozostało już tylko kilka kroków, postaci Andrzeja i Marka giną, a my mamy dopiero zaczętą pierwszą tajemnicę. Totalna porażka. Poddajemy się...
Room 25
Nowa gra kooperacyjna, choć ma też warianty oparte na współzawodnictwie. Nasza grupa została zamknięta w tajemniczym więzieniu składającym się z wielu pomieszczeń, które bardzo często zawierają pułapki, a wręcz śmiertelne zagrożenia. Naszym zadaniem jest odszukanie wyjścia i ucieczka. Do dyspozycji mamy tylko cztery akcje. Ruch, obserwacja sąsiedniego pomieszczenia, przepchnięcie jednego z towarzyszy oraz przesunięcie całego wiersza lub kolumny pokoi.
Pierwszą rozgrywkę kończymy sukcesem już po kilku rundach, ale chyba tylko dlatego, że wydajnie współpracowaliśmy i znaleźliśmy wyjście w kierunku, który obraliśmy na początku. Myślę jednak, że rozgrywka będzie zdecydowanie ciekawsza, gdy kooperacja nie będzie podstawą zwycięstwa :)
Ocena: 3/5
Nowa gra kooperacyjna, choć ma też warianty oparte na współzawodnictwie. Nasza grupa została zamknięta w tajemniczym więzieniu składającym się z wielu pomieszczeń, które bardzo często zawierają pułapki, a wręcz śmiertelne zagrożenia. Naszym zadaniem jest odszukanie wyjścia i ucieczka. Do dyspozycji mamy tylko cztery akcje. Ruch, obserwacja sąsiedniego pomieszczenia, przepchnięcie jednego z towarzyszy oraz przesunięcie całego wiersza lub kolumny pokoi.
Pierwszą rozgrywkę kończymy sukcesem już po kilku rundach, ale chyba tylko dlatego, że wydajnie współpracowaliśmy i znaleźliśmy wyjście w kierunku, który obraliśmy na początku. Myślę jednak, że rozgrywka będzie zdecydowanie ciekawsza, gdy kooperacja nie będzie podstawą zwycięstwa :)
Ocena: 3/5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz