sobota, 27 maja 2023

The Princes of Florence

Odświeżamy starą pozycję po ponad sześcioletniej przerwie ;) Już w pierwszej turze wylicytowałem architekta za 800 florenów, co w sumie słabo mi się opłaciło, gdyż dzięki niemu zaoszczędziłem tyle samo na zakupie dwóch budynków, a więc straciłem licytację bo można było zamiast tego dostać coś lepszego, błazna albo kartę rekrutacji. W kolejnych licytacjach zdobywałem kolejno ogród i las oraz kartę rekrutacji i prestiżu, a dwóch błaznów niestety trochę późno bo około 4 i 5 tury. W fazie akcji dobierałem dwie swobody, dwa duże budynki, jedną kartę wolnego zawodu i aż cztery karty premii oraz wystawiłem pięć dzieł sztuki. W ostatniej rundzie zamiast dokupować partę premii, która dała mi tylko 2 WD lepiej byłoby zbudować brakujący do wystawianego dzieła budynek, dzięki czemu zyskałbym 7 WD. Mimo wszystko i tak zająłem, ex aequo z Andrzejem, pierwsze miejsce z 51 PP, ale Andrzej miał niestety o 300 florenów więcej na koniec. Kolejna była Marta z 50 PP, Marek z 46 PP i Mariusz z 40 PP. Mariusz był liderem tej rozgrywki, ale na koniec wdał się z Markiem w bezsensowną licytację, przez którą, z powodu braku gotówki, musiał oddać 12 PP. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz