sobota, 7 kwietnia 2018

Terraformacja Marsa

Rozgrywamy pierwsza mapę z dodatku, Hellas. Wyróżnia się obszarem podbiegunowym na dole, gdzie można zdobyć sporo bonusów w postaci ciepła. Jest tu też wielki krater, idealny do tworzenia oceanów. Gramy tylko we czwórkę, więc ponownie rezygnujemy z akcji dofinansowywania z Ziemi, co jak się później okazuje jest kiepskim pomysłem, gdyż kończymy rozgrywkę grubo po 1 w nocy. Nowe tytuły i nagrody odrobinę zmieniają strategię gry, ale ogólnie wszystko zależy od dobranych korporacji i wylosowanych projektów. Osobiście skupiam się na produkcji ciepła i energii, gdyż moja korporacja potrafi używać ciepła jak waluty. Pozwoliło mi to na finansowanie projektów jak i budowę trzech miast oraz terenów zielonych wokół nich. W rezultacie wygrałem z 83 punktami, po mnie była Marta z 77, a stawkę zamykał Mariusz z 71 i Marek z 70 punktami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz