sobota, 16 grudnia 2017

Terraformacja Marsa

Gra pozwala na rozgrywkę jednoosobową i w związku z tym postanowiłem ją wypróbować. Kolejne tury rozgrywane są identycznie jak w przypadku gry wieloosobowej, jednak grę rozpoczyna, na pozycji 14 toru WT i mam tylko 14 tur do końca rozgrywki. Dobieram sobie korporację Republika Tharsis, która daje spore bonusy za stawiane miasta i taką przyjmuję też strategię stawiając miasta przy każdej nadarzającej się okazji. Dodatkowo cały czas dokonuje terraformacji, dzięki czemu w ostatniej turze mój dochód sięga ponad 90 M$. Co więcej udaje mi się wypełnić wszsytkie warunki zwycięstwa i ostatecznie zdobyć 118 PZ. Mimo tak spektakularnego osiągnięcia jeszcze w turze 10 tory temperatury, oceanów i zawartości tlenu były posunięte co najwyżej do połowy. W ostatnich turach całkowicie skupiłem się na ich wypełnieniu, a największą bolączką był brak kart z projektami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz