środa, 23 sierpnia 2017

Pandemic Legacy

Ostatni, grudniowy scenariusz przynosi rewolucję w celach rozgrywki. Wszystkie dotychczasowe, łącznie z koniecznością wynalezienia lekarstwa na trzy choroby, zostają usunięte i mamy do dyspozycji tylko dwa nowe. Pierwszy to zaszczepienie wszystkich miast zarażonych Codą, a drugi to odnalezienie w Atlancie magazynu z mutacjami tej choroby. Pierwsze zadanie to szesnaście miast, a drugie zrzucenie ponad dwudziestu kart. Postanawiamy więc, w pierwszej kolejności, zająć się szczepieniami i udaje nam się wykonać tę heroiczną pracę tuż przed końcem stosu kart graczy. Scenariusz przegrywamy, jednak prawie połowa świata jest zaszczepiona i nie mieliśmy ani jednego nowego rozprzestrzenienia się chorób. Co więcej zniszczyliśmy bazy wojskowe w Afryce i Oceanii oraz dwie w Europie. Pozostały tylko dwie w Ameryce. Podczas drugiego podejścia pozostanie nam jedynie odnalezienie magazynu i ewentualnie zniszczenie ostatnich baz. 
Na uwagę zasługuje fakt, że po pierwszych pięciu rundach gry wypadły nam od razu dwie epidemie. Gdyby nie specjalna karta pozwalająca usunąć jeden znacznik choroby, mielibyśmy wybuch żółtaczki w Meksyku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz