niedziela, 17 listopada 2013

LEGO The Lord of the Rings


Kolejna odsłona serii LEGO tym razem w świecie Śródziemia i wydarzeń z Władcy Pierścieni. Nowością jest poruszanie się po sandboxie, który zawiera w sobie całą mapę związaną z wydarzeniami z książki. W odpowiednich lokacjach umieszczono chorągwie przenoszące do misji fabularnych. Podczas gry ponownie mamy do odszukania sporo znajdziek. Są to więc złote skrzynie podczas misji, schematy mithrylowych przedmiotów, które wykonujemy u kowala, a dzięki którym postaci zyskują zdolności innych bohaterów. Standardowo do wykupienia mamy mnóstwo postaci ze świata stworzonego przez Tolkiena, a także czerwone klocki, które wprowadzają różne ułatwienia takie jak mnożniki monet czy wykrywacze znajdziek.
Gra jest bardzo ładna i ma dużą grywalność, jednak to wciąż te same legótki bez większych innowacji. Co więcej ruch postaciami jest dość niestabilny, zwłaszcza przy losowo zmieniającej położenie kamerze, a w niektórych momentach wymagana jest niemal drobiazgowa precyzja. Powtarzanie takich sekwencji raz za razem potrafi być bardzo męczące.
Ocena: 4/5



2013.11.03 (5 godzin)
Wznawiam grę po dłuższej przerwie. Fakt, że wcześniej ledwo ją zacząłem i dotarłem hobbitami zaledwie do Bree. Teraz pociągnąłem fabułę znacznie dalej. Po Wichrowym Czubie dotarłem do Rivendel, a potem zgodnie z fabułą, nie udało mi się pokonać gór przez przełęcz więc przeszliśmy dołem przez kopalnie Morii. Osobiście mamy też możliwość walczyć jako Gandalf z Barlogiem, najpierw podczas spadania w otchlań, a potem na szczycie lodowej wieży (wszystko jak w filmie). Odwiedzamy Lorien i niedługo potem Drużyna Pierścienia się rozpada, Frodo i Sam ruszają samotnie by wkrótce połączyć się z Golumem.

W międzyczasie zdobywam kilka mitrylowych klocków oraz wykupuję za nie kilka schematów.

2013.11.04 (1 godzina)
Posunąłem odrobinę fabułę przeprowadzając Frodo i Sama, wraz z Golumem, przez moczary do Czarnej Bramy skąd ruszają do tajnego przesmyku.

2013.11.08 (5 godzin)
Zakończona ścieżka fabularna i odblokowane swobodne granie w misjach oraz na mapie głównej. Na liczniku dopiero 40%, a więc sporo jeszcze do zrobienia.

2013.11.11 (8 godzin)
Mam już wszystkie rodzaje postaci, a więc mogę wszędzie już wejść. Dzięki przejściu poziomu bonusowego dostałem postać Saurona, a więc również możliwość rozbijania Morgulowych kłódek. Niestety nie zdobyłem jeszcze żadnych naprawdę przydatnych czerwonych klocków, jak na razie same tylko zbędne badziewo. Gra ukończona w 55%.

2013.11.12 (2 godziny)
Zbieram głównie mithrilowe klocki. 63 %

2013.11.13 (2 godziny)
Kolejne mithrilowe klocki i uzupełnienie pierwszych trzech poziomów.

2013.11.17 (10 godzin)
Gra ukończona w 100%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz