Shreder siedzi w więzieniu, jednak podczas transportu zostaje uwolniony przez ninja z Klanu Stopy. W tym celu, genialny naukowiec, który z nimi współpracuje, używa mechanizmu teleportacji. Szef pojawia się jednak nie tam, gdzie planowano. W drodze przechwytuje go Krang, wielki mózg w cybernetycznym ciele, który zleca mu zdobycie trzech artefaktów otwierających bramę. Na swych pomocników Shreder wybiera dwóch przygłupich osiłków, których zamianie w humanoidalne wersje nosorożca i guźca. Żółwie od samego początku starają się pokrzyżować jego plany, jednak niezgranie w drużynie powoduje, że wrota zostają otwarte, a na Ziemię przybywa Krang wraz ze swym potężnym działem mającym zniszczyć planetę. W ostatniej chwili udaje się zgrać zespół i odesłać napastnika z powrotem. Tym razem jednak Żółwie współpracują z nowojorską policją i ujawniają się, a cała zasługa uratowania miasta zostaje przypisana nastoletnim mutantom.
Ocena: 3/5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz