czwartek, 2 czerwca 2016

Pathfinder - Alhambra

Pathfinder
Rozgrywamy ostatni scenariusz piątej przygody, ale tym razem bez dodatkowych utrudnień. Przygotowujemy również w ekwipunku specjalny eliksir, który pozawala nam bez problemu zamknąć lokację z trudnym testem na dyplomację.
Rozpoczynamy również szóstą przygodę i jej pierwszy scenariusz. Również udaje nam się go zakończyć, jednak mimo specjalnego rozdania kart, tak by zwiększyć szanse wylosowania nowych kart, nie udaje nam się zdobyć ich zbyt wiele. 


Alhambra
celem tej gry jest zbudowanie jak największego kompleksu pałacowego, otoczonego jak najdłuższym murem. Przy punktacji ważne jest by poszczególne budynki były jak najbardziej unikatowe. Podczas swej tury gracz może pobrać z banku pieniądze w jednej z czterech walut, zakupić nowy budynek lub przebudować pałac. Możliwości planowania są dość ograniczone i sprowadzają się do dobierania najlepszego rozwiązania w danej turze. Powoduje to dość sporą losowość w wyniku końcowym, którzy w dużej mierze zależy od szczęścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz