czwartek, 23 sierpnia 2012

D&D - Nie bądź Pan rura i nie pękaj


Po mozolnym przedzieraniu się przez ulice Agat docieramy w końcu do zejścia do kanałów miejskich. Tu, wśród plątaniny rur, szukamy właściwego zaworu doprowadzającego wodę do fontanny. Zaabsorbowani poszukiwaniami nie zauważmy nagłego pojawienia się czterech żywiołaków, dwóch wodnych i dwóch ziemnych. Walka jest bardzo mozolna, przeciwnicy mają sporo HP, a do tego wysokie AC, na domiar złego
dysponują atakami obszarowymi w związku z czym stale musimy biegać i unikać zgrupowań. W końcu udaje nam się jednak wygrać, jednak kosztuje nas to sporo życia oraz wszystkie moce dzienne i punkt akcji. W nagrodę otrzymujemy po 720 XP oraz 500 GP do podziału. Dodatkowo znaleźliśmy bon na magiczną zbroję 14 poziomu, w końcu i ja będę mógł założyć coś bardziej efektywnego niż dotychczasowe +1.


Za sesję oraz otwarcie zaworu dostaliśmy dodatkowe 240 XP, aktualnie mamy ponad 22 000 XP, czyli jeszcze z 4 000 do następnego poziomu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz