piątek, 13 września 2024

Ark Nova

Mimo ograniczeń gramy w pięcioro, po prostu Marek jest w parze z Mariuszem. Ja dostałem ponownie planszę, w której mogę schować trzy karty i wykorzystywać ich ikony. udaje mi się również całkowicie zabudować park, co było jednym z wymagań mego celu. W rezultacie zdobywam 17 PZ i drugie miejsce. Wygrywa Marek z Mariuszem z 24 PZ, potem jest Marta z -12 PZ i Andrzej z -15 PZ. Jednakże, ostatni mój ruch został skorygowany po zakończeniu gry, gdyż zapomniałem o odjęciu 4 punktów atrakcyjności za wypuszczenie zwierzęcia. Nie miałem już możliwości podjęcia drugiej, alternatywnej opcji mego ruchu, po którym miałbym 82 PA i 58 PT, czyli łącznie również 24 PZ. W przypadku remisu decyduje liczba projektów, ja miałem ich trzy, a Marek i Mariusz dwa, a więc teoretycznie powinienem wygrać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz