czwartek, 12 grudnia 2019

Roll for the Galaxy - Charterstone

Szybka partyjka przed daniem głównym. Nastawiłem się na technologie i to bardziej te tańsze. Zdobywanie ich ułatwiła mi zniżka -1 na wszystkie koszty technologii, a na koniec za każdą odkrytą technologię dodatkowy PZ. W rezultacie zdobyłem 45 PZ, kolejny był Marek z 36, a na końcu Andrzej z 27. 


W Charterston odnoszę kolejne szóste już zwycięstwo. Tym razem nastawiam się wykonywanie celów, pomaga mi w tym nowy budynek dzięki któremu przy każdych dochodzie dostaję nowy cel prywatny. Mimo, że na koniec mam ich ponad siedem to i tak udaje mi się zrealizować jedynie trzy, za to każdy dawał mi 12 PZ. Dodatkowo otwieram kolejna skrzynkę i buduję dwa spośród trzech nowych budynków o wartości 20. Na koniec mam 71 PZ, a kolejna Marta 61. W tej rozgrywce należało jak najdłużej podtrzymywać płomień w zapalonej świeczce, ale Marek już w pierwszej turze gasi ją zbierając znacznik głodu. W rezultacie król, który odwiedza nasza wyspę, jest wściekły, że na niego nie czekaliśmy i rozpoczyna okupacje kolonii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz