czwartek, 2 lutego 2017

Pandemic Legacy

Rozgrywamy drugi, lutowy scenariusz. Jak się okazuje Coda, niewyleczalna choroba ze stycznia, nie dość, że nadal istnieje to jeszcze zmutowała i teraz nie da się nawet jej leczyć. Dostajemy za to nową broń do walki z nią, kwarantanna. Dzięki wprowadzeniu kwarantanny w mieście, kolejne pojawienie się zarazy jest anulowane, a sam znacznik zdejmowany. Dostajemy również nową postać, która raz na turę potrafi utworzyć kwarantanne w dowolnym mieście, a nie tylko w tym, w którym się aktualnie znajduje. Pojawiły się również relacje między postaciami, dzięki którym ich umiejętności stają się jeszcze bardziej interesujące. I tym razem udaje nam się wygrać i to bez żadnych rozprzestrzenień zarazy, choć do końca gry pozostały nam zaledwie trzy tury. W nagrodę budujemy na stałe bazę w Hong Kongu, a także dodajemy jednej z postaci umiejętność podglądania kart infekcji.


Na koniec, gdy reszta bawiła się Czarnymi Historiami, ja podjąłem wyzwanie Cast Square'a. Spodziewałem się, że zajmie mi to kilka dni, podobnie jak w przypadku wcześniejszej łamigłówki na podobnym poziomie trudności. Okazało się jednak, że rozwikłałem ją dość szybko i w ciągu godziny udało mi się ją rozłożyć, a potem złożyć dwukrotnie. Myślę, że mógłbym to teraz zrobić ponownie znacznie szybciej ;)

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz