środa, 14 września 2016

Mezopotamia - Notre Dame

Mezopotamia
Kolejne przypomnienie sobie gry sprzed lat. Tym razem mój nabytek. Celem każdego gracza jest przyniesienie do świątyni czterech ofiar, złożenie których trzeba opłacić odpowiednią ilością many. Żeby pozyskać ofiary konieczne jest budowanie wiosek, by pozyskać manę konieczne jest rozbudowywanie świątyni oraz świętych miejsc. Do wszystkiego potrzebne są kamienie i drewno z odnajdywanych kamieniołomów i lasów. W rozgrywce pomagają kart czarów, na które postawiłem od samego początku i które w sumie pozwoliły mi zwyciężyć. Gra była jednak wyrównana, gdyż w tej samej turze warunki zwycięstwa osiągnęli by także Marta i Marek. 



Notre Dame
Gra w trzy osoby jest znacznie bardziej dynamiczna i szybka. Tym razem, doświadczony wcześniejszymi rozgrywkami, nastawiłem się na pozyskiwanie monet i wolnych wpływów. Dzięki temu mogłem stale się rozwijać i bez przeszkód kupować udogodnienia. Podobnie postępowała Marta, dzięki czemu oboje skończyliśmy z sumą 54 punktów zwycięstwa. Marek zdobył ich trochę mniej, ale głównie przez zaniedbanie kontroli ilości szczurów, za co musiał płacić karę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz