środa, 16 grudnia 2015

Dungeon World

Ruszamy w pościg za uciekającą grzybową postacią. Pościg nie trwa długo, gdyż wąski tunel prowadzi do małe groty, z której nie ma już drogi ucieczki. Podczas walki paladyn metodycznie ucina kończyny istoty. Kapłan wspiera go swą magią, zaś złodziejaszek próbuje zajść od tyłu. Gdy krasnolud wpada w objęcia bestii nie ma zbyt dużo czasu. Szczęśliwym trafem udaje mi się położyć przeciwnika i uwolnić kompana. To wciąż nie jest jednak koniec. Bestia przechodzi kolejna metamorfozę i teraz przed nami staje osoba nie wiele większa od hobbita. Po chwili zaczyna nas jednak błagać o litość, której nie okazuje mu paladyn i bez zmrużenia oka ścina mu głowę. Zdobywamy trzeci i ostatni element artefaktu. Okazuje się również, że nasz kapłan zna prawdziwe miejsce spoczynku Finegana. Wymuszam też na złodziejce przyznanie się do zagarniania sobie łupów i zaprzestania tego procederu w przyszłości. W końcu możemy odpocząć, dzięki czemu wbijam od razu dwa poziomy :) Zwiększam sobie INT o +2 i tym samym mam już maksymalny poziom 18, dający +3 do testów. Wybieram też dwie nowe umiejętności. Jedna z nich daje mi +2 do wyparowań, pod warunkiem że mam w pamięci przynajmniej jeden czar. Drugi, Enchanter, pozwala identyfikować magiczne przedmioty. Zdobywam również dwa nowe czary, Telepatię i Fireball :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz