wtorek, 30 lipca 2013

7 Wonders - Dominion - Munchkin

7 Wonders
Przez całą grę wydawało się, że zwycięży Andrzej, który od początku rozwinął swoją siłę militarną, ale jak się potem okazało zaniedbał rozwój innych domen. Ostateczny wygrał Marek (51), ja byłem drugi (50), a Andrzej ostatni (46).


Dominion
Partia losowym zestawem kart z dodatku. Kluczem do sukcesu okazała się odpowiednia kombinacja Zwiadowców, którzy pozwalali z talii dobierać karty zwycięstw w tym Harem i Szlachtę. Ostatecznie ja miałem 59 punktów, Marek 55, a Andrzej 48. 


Munchkin
Na koniec rozegraliśmy jeszcze szybką partyjkę w klasycznego Munchkina. Na koniec wszyscy mieli już 9 poziom i zwycięzcą został by pierwszy, który wyciągnie kartę z potworem, gdyż siła każdego z nas pozwalała uporać się praktycznie z każdym przeciwnikiem. Na początku przeszkodziłem w tym Andrzejowi, potem obaj udaremnili mi moje zwycięstwo i na koniec, gdy nie mieliśmy już żadnych przydatnych kart, Marek wyciąg jakiegoś niskopoziomowego potwora i tym samym wygrał grę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz