czwartek, 13 grudnia 2012

Munchkin - Stone Age - Coloretto

Munchkin
Ponownie wracamy do podstawowej wersji Munchkina i ponownie wygrywam z dużą przewagą, reszta doszła maksymalnie do 5 poziomu.


Stone Age
Odświeżenie dawno niegranej planszówki. Nastawiłem się na budowę pól i chatek oraz rozmnażanie ludzików. Reszta gromadziła narzędzia i zdobywała wynalazki. Ostatecznie, dzięki sporemu szczęściu i pechowi pozostałych,  wygrałem z 209 punktami, drugi był Marek ze 179 punktami i na końcu Andrzej  ze 140 punktami.


Coloretto
Szybkie dwie partyjki. Po pierwszej Marek miał tylko jeden punkt mniej niż ja i Andrzej, a w drugiej znów mi się poszczęściło i dopasowały mi niemal wszystkie karty, a trzy kameleony okazały się wyjątkowo pomocne. Punktacja końcowa: ja: 78, Marek: 66, Andrzej: 63

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz