sobota, 30 września 2023

Mosaic: A Story of Civilization

Drugie podejście do tytułu i ponownie nie udaje nam się zakończyć w odpowiednim czasie. Tym razem nastawiłem się na technologie i dzięki sporemu zastrzykowi idei na początku oraz zebrania dużej kwoty pieniędzy mogłem praktycznie co rundę wykupywać nowy wynalazek. Niestety parę raz dochodziło do zatoru, gdy dostępne były same nieciekawe karty i tak musiałem je brać by cokolwiek ruszyć z miejsca. Niestety Marek miał podobny pomysł i często podbierał mi co bardziej profitowe technologie. Marta i Andrzej nastawili się głównie na budowanie miast i mieli ich najwięcej, a Mariusz skupił się na rozwoju populacji. Mimo, że brakowało nam już niedużo do końca to i tak podliczyliśmy końcową punktację. Ostatecznie wygrała Marta z2 103 PZ, ja byłem drugi z 99 PZ, potem Marek z 97 PZ, Andrzej z 82 PZ i Mariusz z 79 PZ. 
Gra opisywana jest jak dynamiczna i szybka, ale nam niektóre rundy bardzo się dłużyły. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz